Продукти за леки автомобили / Ванове/ 4x4

stage_image

Медии

Continental прави Renault Scénic хибрид

02/11/2016
Renault

Mеждународната технологична компания и производител на гуми Continental електрифицира дизеловия модел на новите Renault Scénic и Grand Scénic. За първи път в света, германците ще въведат 48-волтова хибридна система в серийно производство за един от големите автомобилни концерни.

 

Технологията на Continental е изключително икономична като помага за значително намаляване на разхода на гориво и изгорените газове. Вместо конвенционалния стартов генератор, системата използва електрически мотор с постоянен ток от 6 киловата и моментно напрежение от 10kW, който задвижва коляновия вал на двигателя чрез ремък.  

 

От 2013 г. инженерите на Continental работят заедно с Рено върху хибридна задвижваща система за среден клас автомобили. За да постигнат най-добри резултати в икономичността, партньорите използват нисковолтова хибридна технология, която работи при 48 волта. Този подход се отличава от по-скъпата високоволтова технология, която работи при 300 до 400 волта и обикновено е използвана в хибридните автомобили. 48-волтовата система реализира значителни икономии и с нея Рено се стреми към комбиниран разход от 3.5 литра дизел на 100 км и още по-ниски от настоящите 92 гр/км въглеродни емисии, което е най-доброто постижение в класа.

Renault

Според Continental, пазарът на 48-волтови хибридни системи ще има значителен растеж през следващите години като компанията очаква през 2025 г. приблизително всеки пети автомобил в света да ползва такава система.

 

48-волтовото решение на Continental може да бъде сравнително лесно комбинирано с вече съществуващите двигатели с вътрешно горене, защото тя не изисква повече пространство от конвенционалния стартер генератор. Това е постигнато чрез висок коефициент на мощност към размера на електрическия мотор, който не съдържа редки минерали. Това от своя страна е постигнато с водно охлаждане на статора и високата ефективност на индукционния двигател. За да икономисват пространство, инвертора, който преобразува директното електричество от акумулатора в променливото напрежение, необходимо за работата на системата, е интегриран в капака на двигателя.

 

Готовата за инсталиране 48-волтова задвижваща система е произведена в завода на Continental в Нюрнберг, който е специализиран за сложни електронни модули, използвани в автоматичните трансмисии. В допълнение на хибридната система, Continental работи и върху решение за разполагане на електрическия между трансмисията и двигателя и така да позволи чисто електрическо задвижване в градски условия.

Контакт
Alexander Bahlmann
Kai Rühling

Senior PR Consultant & Content Management Passenger & Light Truck Tires EMEA
Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2370

+49 (0) 511 938 2455

Контакт
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

Този сайт използва cookies, за да подобри използването му от посетители. Открийте повече тук