Превъзходно сцепление и стабилност в завои.
Издължените елементи с форма на пчелна пита предоставят голяма твърдост на протектора за по-добра управляемост на сухи настилки при ниски температури.
Продукти за леки автомобили / Ванове/ 4x4
Издължените елементи с форма на пчелна пита предоставят голяма твърдост на протектора за по-добра управляемост на сухи настилки при ниски температури.
Компактни блокове на протектора осигуряват максимален контакт между гумата и пътя, намлявайки спирачния път при лед и сняг. Ламели с форма на пчелна пита подобряват сцеплението при завои на сняг.
Аквадинамичната структура на нейните канали е високо ефективна срещу аквапланинг.
В октомврийското издание на своето списание Германската асоциация на потребителите "Stiftung Warentest" публикува резултатите от теста на зимни гуми за 2012 г. Тестът се основава на резултатите от тестовете на клубовете ADAC (Германия), ÖAMTC (Австрия) a TCS (Швейцария). Тестваният размер е 165/70 R14 T, тестов автомобил VW Polo.
Оценка на ContiWinterContactTM TS 800: "Добра"
От оценката на ContiWinterContactTM TS 800:
+ убедителна на сняг
Автомобилните клубове ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) публикуват тест на зимни гуми за 2012 г. на своите уебстраници ( www.adac.de /www.oeamtc.at / www.tcs.ch ). Тестваният размер е 165/70 R14 T на автомобил VW Polo.
Оценка на ContiWinterContactTM TS 800: "Добра"
От оценката на ContiWinterContactTM TS 800:
+ най-добра гума на сняг
+ много добра на суха и мокра настилка
+ много нисък разход на гориво
Гуми с поведение на високо сцепление на мокра настилка (с рейтинг A или B) имат по-къс спирачен път на мокри пътища и следователно са по-сигурни в дъжда. Както и при икономичността на горивото, рейтинг D не се използва и няма планове да се използва рейтинг G.
На гумите се дължат до 20% от разхода на гориво на автомобила ви, затова ако искате да получите повече километри от един резервоар с гориво, трябва да изберете гуми с висок рейтинг за икономичност на горивото. Освен това ще намалите и емисиите си на въглероден диоксид. Всичко се свежда до триенето при търкаляне, тоест енергията, която се губи, когато гумата се движи. Колкото по-ниско е триенето при търкаляне, толкова по-малко енергия се губи и толкова по-ниски са разходът ви на гориво и емисиите на въглероден диоксид. Разликата между гума с рейтинг A и такава с рейтинг G може да е дори 6 литра на 1000 километра.
Това е външният шум, предизвикан от гумата, и се измерва в децибели. Колкото повече запълнени стълбчета са показани на етикета, толкова по-шумна е гумата.