Продукти за леки автомобили / Ванове/ 4x4
По-големият брой зацепващи ръбове в средната и вътрешната част подобряват адхезията върху сняг.С 20% по-плътните ламели от вътрешната страна обсорбират повече сняг. Повече сили на триене, които осигуряват по-добро зацепване на сняг.
Ламеловата разпънка предотвратява затварянето на ламелите в контактната площ. Така ламелите могат да поемат до 20% повече сняг. По-добри характеристики на сняг, преди всичко зацепване и курсова устойчивост.
Новият адхезионен полимер подобрява резултатите върху мокра настилка и едновременно с това се запазват добрите резултати върху сняг. Високоактивните сажди повишават стабилността при движение и увеличават живота на гумата. Дълговременната еластичност на сместта на протектора и увеличените километрови резултати са възможни благодарение на изпорлзването на реактивен омекотител.
Спецификата на протектора осигурява оптимални качества върху мокра настилка при различни широчини на протектора. ContiWinterContactTM TS 810 има три периферни канала 225 mm.
Зимната гума ContiWinterContactTM TS 810 използва зимен индикатор TWI. Щом като протекторът се износи до дълбочина 4 мм, зимният индикатор TWI навлиза в протектора и показва лимита на ефективност през зимните месеци.
Гуми с поведение на високо сцепление на мокра настилка (с рейтинг A или B) имат по-къс спирачен път на мокри пътища и следователно са по-сигурни в дъжда. Както и при икономичността на горивото, рейтинг D не се използва и няма планове да се използва рейтинг G.
На гумите се дължат до 20% от разхода на гориво на автомобила ви, затова ако искате да получите повече километри от един резервоар с гориво, трябва да изберете гуми с висок рейтинг за икономичност на горивото. Освен това ще намалите и емисиите си на въглероден диоксид. Всичко се свежда до триенето при търкаляне, тоест енергията, която се губи, когато гумата се движи. Колкото по-ниско е триенето при търкаляне, толкова по-малко енергия се губи и толкова по-ниски са разходът ви на гориво и емисиите на въглероден диоксид. Разликата между гума с рейтинг A и такава с рейтинг G може да е дори 6 литра на 1000 километра.
Това е външният шум, предизвикан от гумата, и се измерва в децибели. Колкото повече запълнени стълбчета са показани на етикета, толкова по-шумна е гумата.