Продукти за леки автомобили / Ванове/ 4x4
Със своя уникален дизайн, ContiWinterContact™ TS 850 предоставя превъзходни спирачни характеристики в зимни условия, както и перфектна управляемост и сцепление, дори при екстремни ситуации на пътя.
ContiWinterContact™ TS 850 използва уникална смес, осигуряваща сцепление и при най-тежки пътни условия, предоставяйки изключителни спирачни характеристики, които ви помагат да спрете по-бързо.
Клубовете на автомобилистите ADAC (Германия) / OEAMTC (Австрия) / TCS (Швейцария) и организацията на потребителите Stiftung Warentest (Германия) публикуват Тест на зимни гуми за 2014 г. на своите уебстраници (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de ):
- 195/65 R15 T (на тестов автомобил Golf VII)
- 175/65 R14 T (на тестов автомобил VW Polo)
Резултат за ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T): "Добра"
За нашата ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ добре балансирана гума
+най-добра гума върху сухи настилки, сняг и лед; най-слабо износване;
+ най-нисък разход на гориво
В своя брой 21 от 2014 г, немското списание Auto Zeitung публикува Тест на зимни гуми за 2014 г. Тестваният размер е 205/55 R16 91H на тестов автомобил Seat Leon 1,4 TSI ACT. Тестът е проведен от Auto Zeitung на следните изпитателни полигони:
- Nokian Ивало,Финландия (зимни тестове)
- Goodyear Миревал, Франция (тестове на мокри и сухи настилки)
Резултат за ContiWinterContactTM TS 850: "победител в теста"
За нашата ContiWinterContact TS 850:
+ много сигурна гума върху сняг, мокри и сухи настилки
+ „Снежен крал” ("Schnee-König")
+ нисък разход
+ добра защита срещу хидропланинг и стабилно поведение при движение върху мокри настилки
В своя бр. 20/2014 г, немското списание Auto motor und sport (ams) публикува Тест на зимни гуми за 2014 г. Тестван е размерът 205/55 R16 H на автомобил VW Golf. Тестът е проведен от ams на следните изпитателни полигони:
- Nokian, Ивало/Финландия (зимни тестове)
- Contidrom, Йеверсен/Германия (сухи и мокри тестове).
Резултат за ContiWinterContactTM TS 850: "Високо препоръчана"
За нашата Continental TS 850:
+ добра ефективност върху сняг
+ гума с най-балансирани характеристики
+ ниско съпротивление при търкаляне
+ най-добра на мокър път
- динамично поведение при движение върху сняг, непрепоръчителна за автомобили без ESP
Немският „Автомобилен клуб Европа” (ACE), GTÜ (немско дружество за технически надзор) и ARBÖ („Съюз на автомобилистите, мотоциклетистите и велосипедистите на Австрия”) публикуват своя Тест на зимни гуми за 2014 г. (www.gtue.de). Тестваният размер гума е 205/55 R16 H на автомобил VW Golf VII.
Резултат за ContiWinterContactTM TS 850: "Високо препоръчана"
За нашата ContiWinterContact TS 850:
+ най-добри цялостни характеристики на мокри настилки
+ най-добро спиране на мокър път
+ отлична оценка за работата на екипа, участвал в разработката на гумата
Auto Bild sportscars публикува в бр. (11/2013) тест на зимни гуми 2013. Тестван е размер 225/50 R17 V на BMW 3.
Оценка за ContiWinterContactTM TS 850: "образцова"
От оценката на ContiWinterContact TS 850:
+ Зимният експерт с добра динамика на движение при всякакви зимни условия
+ Стабилно странично водене
+ Къс спирачен път на сняг и сухи настилки
+ Ниско съпротивление при търкаляне
+ Приятно комфортна
Auto Bild публикува в бр. (40) тест на зимни гуми за 2013. Тестван е размер 195/65 R15 H на VW Golf VII.
Оценка за ContiWinterContactTM TS 850: "препоръчана"
От оценката на ContiWinterContact TS 850:
+ Убедителни стойности на управление на сняг и мокри настилки
+ Високо ниво на защита срещу възникване на аквапланинг
+ Нисък разход на гориво благодарение на ниското съпротивление при търкаляне
Гуми с поведение на високо сцепление на мокра настилка (с рейтинг A или B) имат по-къс спирачен път на мокри пътища и следователно са по-сигурни в дъжда. Както и при икономичността на горивото, рейтинг D не се използва и няма планове да се използва рейтинг G.
На гумите се дължат до 20% от разхода на гориво на автомобила ви, затова ако искате да получите повече километри от един резервоар с гориво, трябва да изберете гуми с висок рейтинг за икономичност на горивото. Освен това ще намалите и емисиите си на въглероден диоксид. Всичко се свежда до триенето при търкаляне, тоест енергията, която се губи, когато гумата се движи. Колкото по-ниско е триенето при търкаляне, толкова по-малко енергия се губи и толкова по-ниски са разходът ви на гориво и емисиите на въглероден диоксид. Разликата между гума с рейтинг A и такава с рейтинг G може да е дори 6 литра на 1000 километра.
Това е външният шум, предизвикан от гумата, и се измерва в децибели. Колкото повече запълнени стълбчета са показани на етикета, толкова по-шумна е гумата.